Classifiquem l’arxiu de l’Ajuntament de Llardecans
03.01.18
Atès que mai no s’havia treballat de forma sistemàtica en la descripció i l’ordenació de l’arxiu de l’Ajuntament, es va aprofitar una subvenció de la Unió Europea, destinada a la incorporació de la gent jove al món laboral, per contractar una arxivera que realitzés aquestes tasques.
Així, Judit Fernández Prim treballa a l’Ajuntament des del mes de desembre, i desenvoluparà la seva tasca fins al mes de maig, la qual consistirà a:
- fer un inventari de la documentació que hi ha a l’arxiu, i
- elaborar el quadre de classificació, per tal de tenir la documentació ben organitzada i disponible per a qualsevol consulta.
Després dels dos primers mesos de feina, s’han localitzat alguns documents molt antics, del segle XVII i XVIII, i d’altres del segle passat, però també molt interessants i curiosos. Esperem poder mostrar-los en una exposició ben aviat.
A més, la Judit també ens ajudarà a recollir fotografies antigues del poble i a digitalitzar-les perquè tothom en pugui gaudir i serveixin per documentar l’evolució urbanística de Llardecans.